Friday, September 11, 2009

eeeh

en bakfull och utmattad ludgo har precis satt sig i soffan för att luta sig tillbaka, softa och livsnjuta efter en hård arbetsdag. daglig basis så att säga.

Igår så bjöds det på bärs massor av bärs mat och mera bärs och så var det en bouleturnering inbakad i fyllan. kvällen började med en betning på vilka som skulle ta hem vinsten där lagen var indelade i lott om 2 och 2. kan ju stolt medela att mitt lag vart högoddsaren, men mot alla odds så "nöjde" vi oss med en tredjeplats.
Efter boulen var det dags för käk där det bjöds på kräfor till förrätt, oxfile klyftpotatis och den givna bearnessåsen och till efterrätt fick vi någon sorts pudding med bär som smakade som youghurt på gott och ont.

det är lite som en dimma därefter men jag tror att jag vinglade hem runt 22 snåret men minns inte riktigt, vad jag däremot minns är att jag vaknade på soffan kl 3 inatt iförd jeans tjocktröjja och jacka vilket var vad ska man säga ÄCKLIGT VARMT!

nu måste jag rusa ner i tvättstugan och när jag kommer tillbaka så hoppas jag att Jay Z´s "Blueprint 3" som ska släppas idag har kommit ut på piratebay!

No comments:

Post a Comment