Tuesday, September 29, 2009

Update

Som vanligt ut med lite nya videos och idag får ni 4 feta videos.

Och så vill jag ju inte vara den som e den men jag känner att jag måste ändå. ni som läst alla inlägg vet att jag tipsade om drake för ett tag sen och nu ett tag senare så är han ta mig fanimig överallt, idag tillsammans med Birdman och Lil Wayne. skrolla ner se njut!

Först ut: Ena halvan av Mobb Deep släpper två videos i en med två låtar från senaste mixtapet "From Now On." Efter 1:40, när Roxy Reynolds dyker upp så är det NSFW. Kolla!






Näste man på rakning har ni ingen mindre än Birdman som gästas utav drake och inte lika otippat lil wayne. här har ni "Money to blow"



Näste man på tur har ni Johnny Richter en lirare jag inte hört talats om förrän idag, han är medlem i underground kollektivet "Kottonmouth kings" och här har ni låte "evelution"



Och dagens sista video:
XV- "fall out the sky"
en ny personlig favorit, njut!





Till 50 fansen kan jag meddela att hans bok, ja han har skrivit en bok, som att det inte räckte med en film kläder spel och framförallt hans musik. hur som hällst så rusar boken "The 50th Law of Power" upp på säljarlistorna. grattis antar jag.





Och så släpper Nike en fet long    
  beach collection, haffa innan jag gör det!

No comments:

Post a Comment