Monday, September 14, 2009

Gott och blandat

Det har gått flera dagar utan uppdatering och detta måste styras upp med ett tungt inlägg!


Först och främst, grattis till mig själv på 19årsdagen


För ett par dagar sen snubblade jag över RJD2, en amerikansk hiphop-producent som levererar många tunga beats. Men det som gjorde mig mest nöjd över att tankat ner hans musik är att jag av en slump fått tag i en låt jag inte funnit namnet på på flera år. Låten är RJD2 - Ghostwriter, ett av hans mest kända alster.



Det mesta han har gjort finns att hitta på Spotify och är helt klart värt att kolla in

http://open.spotify.com/artist/2n9buP5oBjpGmH2ieON0GS


Senast igårkväll hittade jag mer musik jag letat efter jävligt länge, skit jag hittat i en snowboardfilm från 06 eller nått. Det är Protassov, tysk down-tempo som jag snackar om.




Sist ut är låten "Rhythm" med Awol One. Inte mycket att säga mer än att den är tung som fan







P.S 27e Okt spelar Moneybrother på Cirkus is Stockholm

No comments:

Post a Comment